★ För min far och resten av er



Ni vet den där känslan av total lycka bekymmerlöshet? När allt från början är så fruktansvärt jobbigt och oron sitter som en gråsten i magen? När den bara försvinner och kvar i magen finns bara lyckofjärilar? Den känslan lever jag med nu. Min älskade finaste lilla William <3

Hans doktor ringde idag och alla hans prover är helt normala, ingen epilepsi och inte en metabolisk sjukdom. Hans tillstånd just nu är helt normalt och han är pigg och glad, precis som förut! Vi har varit väldigt noga med att han ska äta regelbundet och har alltid frukt med oss. Det har hjälpt något enormt... Teorin just nu är att när hans reserver tar slut så börjar det med humörsvängning, trötthet och sedan när det verkligen är SLUT så svimmar han för han har absolut ingenting att gå på. För honom är det viktigt att reserverna alltid är fyllda och det är bra med långsamma kolhydrater som tar längre tid för kroppen att bryta ner. Det är bra att ha en dextrosol i väskan och när han är sjuk är kosten A&O, för då sugs reserverna fortare, då ska han äta godis emellanåt också/dricka saft.

Vi är så otroligt lättade över våran älskade son! Faran är ju inte över, men vi börjar såhär så får vi se hur det går. Händer det igen så ska vi ringa omedelbart!



Behöver jag ens säga att Linnéa borde haft armpuffar, simring, flytväst, simfötter, cyklop och en syretub?? Det var tydligen kul att bada =)



Igår åkte vi till Trosa där William klippte sig coolt. Sedan åt vi glass och åkte Blå Tåget. Tänk att barnen tycker det är så roligt? haha tuff tuff



Idag var vi i Nyköping för att William var hos Logopeden. Han var så duktig så =) Vi råkade visst komma hem med nya utemöbler till terassen...



Invigning ;)



Riga resan var super duper toppen! Vi fyndade massvis av saker, jag är jätte nöjd =)



Det bästa var ju helt klart när Fredrik sjöng karaoke *asg* Jag vill verkligen lägga upp filmen, men måste nog be om lov först =P



Bilden blev ju felvänd SÅKLART. Men, någon som vill köpa utemöbler i nyskick? Inte ens 1 år gammalt... Parasollet aldrig använt. 50.000:- prutat och klart (bordet är av kristall) Japp. Det är sant!

Nu ikväll så har jag och Camilla tagit en härlig ridtur...Eller ja, ganska härlig om det inte vore för alla broms!!!! Herregud, vi blev bombarderade och hästarna var irriterade stackarna, de blev ju uppätna! När vi kom hem igen så red vi på skelett... Joooo, det är också sant!! Lovar... De var verkligen uppätna. Hoppas de äter upp sig inatt nu i hagen.

Jag har varit sjuk som ett as men nu hoppas jag att det vänder, borde vara på tiden! Hostar inte lika mycket nu, men vet att på jobbet där det är så förjäkla torr luft (om det ens finns någon luft) så kommer jag hosta nåt så grannt. Joda, slemklumparna flyger till höger och vänster. De är färgglada iallafall, en härligt grön färg, så det livar nog upp! Alla gillar ju färg.

Sådär då, söta lilla pappa, där fick du dig ett blogginlägg =) Håller du dig tills imorgon nu? hihihihi puss på dig, jag älskar dig lilla storkpappa <3 (Han beställde ett inlägg då han har kollat min blogg 4 ggr om dagen utan uppdateringar, han började nog morra till)


Kommentarer
Postat av: Micke

Ska du släppa den så billigt?

Det är jämt roligt att läsa din blogg gumman . Man skrattar för sig själv när man läser dina inlägg.

2012-07-17 @ 22:48:23
Postat av: Malin Skålberg

Vad vill du ha för bordet och stolarna?

2012-07-19 @ 08:48:07
Postat av: CarroGrannen

Ja vad vill ni ha för bordet och stolarna?

2012-07-19 @ 20:59:23
Postat av: Anonym

Men hallå, det står ju i annonsen?? Höhö. ;) ska prata med micke

2012-07-20 @ 07:34:19
Postat av: Micke

Vad hade brudarna tänkt?

2012-07-20 @ 19:33:28
Postat av: Malin

Ingen aning Micke, vet itne vad ni köpte det för heller. Men säg ett pris så får vi se om vi tycker det låter bra:)

2012-07-21 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0