★ 5 Juli 2012



Sommaren är för underbar. Att bara kunna öppna dörren och släppa ut vildarna. Slippa sitta instängd från kylan och fundera på hur man ska få dagen att gå... Älskar!!



På sommaren är vi flitiga kunder på Hillesta jordgubbs-självplock. Vi har alltid jordgubbar hemma! Så mysigt att plocka och barnen tycker det är kul =)



I måndags red vi in till Trosa, Camilla och jag. Red åvägen vid fågelreservatet, sjukt mysig ridväg! Bra galoppvägar, tog en snabb galopp vid ån jämte ådarakan, bra underlag! Vi red hem till Linda och Björn samt min gulliga lilla farmor =D Hon blev glatt överraskad och lite ställd, hihi <3



Igår var vi på stranden flera timmar med Camilla, barnen lekte och jag myste. Och brände mig =P ajaj. Men men, det går över!

Nästa vecka åker vi till Riga med Camilla och Fredrik!



Helt utan barn, bara vi vuxna. Hoppas på fint väder så vi kan mysa på däck med en varsin drink och njuta av lugnet. Bada bubbelpool och dricka ännu en drink =P En heldag i Riga med massor av shopping och annat skoj står på schemat. Ta dagen som den kommer och hoppas på att det är billigt =)

Jag LÄNGTAR och vill helst åka NU. Eller nja, kanske inte precis nu, jag är sjukt trött och har halsont. Kanske lika bra att det är ett par dagar kvar ;)

Jajusste, glömde skriva om Williams EEG undersökning i Måndags...



Det gick bra! Han somnade 22:30 och Micke väckte honom 03:00. Då spelade de tv spel tills det ljusnade, så gick de ut och målade garaget. Kl 6 väckte dom mig så då gjorde jag mig iordning så åkte vi runt 7.

Han var jätte duktig, han skulle kolla på blinkande ljus, blunda, titta, andas häftigt osv. De hade även EKG på honom, till sist fick han sova och han slocknade på en gång, han var så TRÖTT. Men efter 20 minuter var det dags att väcka honom och det kändes i mammahjärtat, ville att han skulle få sova ett par timmar till.

Resultatet skickas till Uppsala för analys och svaret kommer så småningom. Snart hoppas jag...

Idag ska William ut på sjön... Jag ska rida med Camilla och så ska jag ringa farmor och se om hon behöver handla, då kanske Micke kan hjälpa med det eftersom jag har ont i halsen och ska ta en tur med Camilla. Vill ju inte smitta lilla Farmor. Wille är förkyld men hoppas jag slipper!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0