★ hej

Ligger i sängen redan. Nyduschad och mår skit. Har fortfarande ont i magen och nu mår jag illa igen. Gallan gör ont konstant!! Jag har ingen galla,den opererade jag bort för 12 år sen men ändå ska jag behöva lida av det än idag! Har mått såhär sedan i lördags. Jag tycker synd om mig själv, får jag det? Bara lite? ;) jag är så trött så snart släcker jag och hoppas att jag kan sova! Jag har jobbat idag och jag säger inge mer än så. Okej, jag säger rea i Södertälje så får ni lista ut resten :-P åkte ut till min finaste vän Camilla, vi tog grimmorna för att hämta in våra hästar för mys! Men vi kom tillbaka med tomma grimmor. Haha. Camillas häst busade upp hela flocken och dom försvann som en avlöning! Vi gav upp till slut och satte oss istället i solnedgången och myste. Inte fy skam det heller! Hästarna mådde bra, det är huvudsaken :) dom var så gulliga när dom busade. Jag fick tag på boll, hade han i grimman och började leda in honom men valde att släppa han så han fick busa med sina kompisar. Hihi. Hagen är på 7 hektar och det finns ängar och skog och en bäck. Så himla supermysig hage! Förstår att dom trivs. Nä, nu mitt i all magvärk och illamående pc blev jag hungrig! Är det inte märkligt hur jag mår? Nu gjorde Sverige mål, jag säger bara det: allas våran Zlatte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0