★ stånk och stön



Världens finaste bilder på Morfar och William <3





I torsdags var det som sagt dagisavslutning. Det var sorgligt att packa ihop alla hans saker, tömma allt som var hans =( Blir känslosam bara jag tänker på det...
Fröknarna fick en varsin blombukett med ett tackkort samt en triss.



Efteråt så fikade vi på Hannas innan vi åkte hem för grillning med jordgubbar till efterrätt






Igår så festade jag till det med Cammen, Sunkan, Sofie och Carro. Det var länge sen som jag skrattade så mycket, vilken kväll! Den är värd guld! Synd bara att jag fick ont i magen, vilket har hållt i sig nästan hela dagen. Kan vara min magkatarr för jag har mått illa också, samt den där jäkla gallan har gjort ont ända sedan igår, att jag inte LÄR mig att jag inte kan dricka Passoa. Det är dödsdömt för mig. Det är en god jävla drink men en sann partykiller. Overkligt mycket folk var ute men vi dansade och drack drinkar =) Helt klart bästa kvällen på väldiiiigt länge!



Jag och William tog en tripp till sommarhagen idag för att titta till LolliBoll. Vi lånade Camillas stall för lite borstning och gos =) Han kom när jag ropade, det trodde jag aldrig med tanke på allt gräs som finns att smaska i sig.

Jajusste, det var ju marknad igår, okej väder men tråkiga stånd... Hade ju en lista på saker som jag skulle köpa men köpte typ strumpor och brända mandlar.

Ska jobba nu i 2 dagar... ja. jo. Imorse när jag vaknade så hade jag ont i kroppen, när jag vred på mig så kände jag träningsvärk i sidan av magen, mellan skuldrorna, i armarna osv. Har gått halva dagen och undrat vafasen jag har fått denna träningsvärk ifrån?? Sen kom jag på det, smart som man är, det är från städdagen i stallet igår. Skrubbade Lollans box så jag blev alldeles svettig! Men nu är den skinande ren och ska målas lite, i höst är det dags att skita ner den igen...

Blä vad jag är trött. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0