★ Fredagsmys!!

Tänk vilken bra dag det blev idag! Jag har haft sömnproblem jätte länge och när jag väl somnat så vaknar jag diverse orsaker såsom, kissnödighet, matdags av en stor bebis, folk utanför som pratar, tidningsmongot som skriker när hon delar ut tidningarna, spikande osv... Inatt vaknade jag flera gånger av alla dessa orsaker och när Linnéa ropade på mig så var jag död... Orka gå upp??

När Linnéa somnat för middag så myste jag och William i soffan, jag somnade en halvtimme och det räddade min dag. Det var vändningen för allt!





Barnen hejjar på arbetarna som renoverar grannens fasad...

När Micke vaknade så begav vi oss till stallet allihop. Jag och William hade bakat en krämkaka på morgonkvisten så vi tog med fika och hade myspys...



Grabbarna Grus! Jag drog Linnéa i vagnen och njöt av varje sekund...





Mammas lilla elitryttare <3



Efter stallet så åkte vi till Trosa, William köpte paket till sin kompis som fyller år på söndag. Jag lovade honom en mjukglass för han hade helt torr blöja inatt och han var så STOLT! Han tycker det är så sjukt jobbigt att kissa i sängen vid 6 års ålder =( Jag förstår honom, stackarn =(



Om brorsan får glass så måste ju MiniDjuret också få sig en!



Väl hemma så gjorde vi vår sedvanliga fredagstacos och ut ute på altanen...
Till efterrätt blev det jordgubbar och jag fyllde poolen till barnen, världens minsta pool- jag vet! MEN dom hade kul så skitsamma...



Livsnjutaren och ett stort ljus i våra liv- Kocki <3



Bilden säger allt...

Nu har jag duschat, Fröken sover och det vankas gos i soffan innan Wille somnar för natten. Micke ska sedan kolla på Sverige-England men jag ska dregla över Zak Bagans i Ghost Adventures (Andar, finns dom?) som det heter på svenska... Märklig översättning?

Igår fick Linnéa sin vaccinationsspruta, stackarn =( hon grät små tårar :(  Hon är så jäkla mini, hon väger bara 10.6 kg.

När William var lika gammal så vägde han 15 kg.... Han vägde 10,6 kg när han var 7 månader! hahaha, det gör hon nu vid 1,5 års ålder... Vilken skillnad det kan vara =)

Kommentarer
Postat av: Micke

Kärn kakan var sjukt god. Det var en sjukt skön dag.

Älskar er massor.

2012-06-15 @ 20:44:58
Postat av: Linda

Härlig läsning ! Man blir så glad av alla fina bilder ! Å Max är 5 månader å väger 8250 ! Haha skiljer bara 2 panner på dom ! Haha !

2012-06-15 @ 20:45:37
Postat av: Anonym

Hon är som Fabian i kroppen. Han väger nu 14 kg och fyller 4 i år:)

2012-06-15 @ 22:57:54
Postat av: Sofija

Mysiga bilder:)



Ossian som blir 11 mån på söndag ligger nog närmare 11 kg;)

2012-06-15 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0