★ Fantastisk dag <3

Mycket har jag gjort senaste tiden som jag inte bloggat om. Bloggen hamnar i skymundan på sommaren, datorn lockar liksom inte ett dugg! Vi har varit på dop, busiz, midsommarfirande, Linnéa har haft feber, jag har shoppat REA på Hööks, jag har slingat Camillas hår och massor massor mer. Listan kan göras lång!

På tal om hår så har jag  min egna hårfärg nu! Syns lite blont på vissa ställen på topparna men absolut inget som stör och vid nästa klippning är de puts väck =) Håret känns friskt och fint faktiskt. Många undrar om jag inte ska färga håret?? Haha, de verkar tycka det är konstigt, och när man tänker på det, känner du någon tjej som har sin naturliga färg? Jag gör det då inte! Men nu har jag det och jag stortrivs =)




Lite blont kvar som ni ser...men annars tycker jag faktiskt att jag en fin naturlig hårfärg, sådeså =P






Världens bästa Camilla myser med sin häst som vilar. Lollan står och vaktar med sitt blodiga ben. Våra pållar är bästistar <3 Hur ska det gå när vi byter hage och flyttar tillbaka till vårat stall? =(



Idag fick vi celebert besök hem till oss <3 Bästa medryttaren Camilla K red hem och hälsade på <3 Synd bara att hon prickade ovädret precis, hon var så BLÖT stackaren!



Gungeligung



Linnéa mumsar glass på midsommarafton. Hon hade feber stackaren =(



Ny frippa =)








Idag har vi tillbringat dagen hos Camilla. Vi har varit ute hela dagen så jag har fått en skitsnygg bondbränna! T.o.m på fötterna efter mina skor, randiga fötter ska tydligen vara supermodernt just nu =P



Sötaste foten luftar sig under en promenad från idag



Hon sov i skuggan på Camillas tomt. I 5 minuter innan Wille kom och gapa så hon vaknade...



Livsnjutaren <3 Han vill ju aldrig vara med på kort så för denna bild fick jag muta honom! För en glass kunde han ställa upp... suck =)

Dagen har varit så underbar!


Kommentarer
Postat av: micke

Helt underbara bilder.

Så söta barn.

2012-06-28 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0