★ Att göra någon ledsen... Varför?



Fick det här mms:et av Anna igår, en lerinpackad häst... Titta på hans man, den är hel och lång...
Han har stått i boxen sedan detta fotot togs...



Såhär såg det ut kl 8 imorse!!! NÅGON HAR KLIPPT HANS MAN! Om jag är arg? JA! INGEN, INGEN har rätt till att ta en sax och gå in i hans box och klippa hans man. Han ser förjävlig ut! Hans långa tinkerman är förstörd och jag vägrar att klippa resten då man inte klipper manen på tinkerhästar... Jag har inte ens ord till att någon kan göra något sånt här?? FY FAN säger jag bara. Jag kommer aldrig få veta vem det är men om jag får veta, så tro mig, hämnden är ljuv. Idiotjävel. Fan vad ledsen jag är... =(

Trots allt skit så red vi ut och klättrade i skogen, han var pigg och glad, öronen framåt hela tiden! Fåglarna kvittrade.

Sen var det bara hem och äta och duscha, sminka sig och bege sig till jobbet.
Jobba, hem och äta och städa. Nu är kvälls skurningen gjord så jag ska ta och mysa ner mig hos grabbarna. Ursut sover <3


Kommentarer
Postat av: micke

Hoppas det inte är så du tror...

Men är det så måste man göra något drastigskt .

2012-03-17 @ 22:34:41
Postat av: Fitri

Ääh fyfaaan!! Vad är de för en vidrig jävla människa..?! Så gör man bara inte!! Åhåå, vad jag skulle BRINNA!

Hoppas innerligt att du får tag på idioten! SKÄMS!! Usch vad upprörd jag blir..



Hoppas karma drabbar denne! Karma is a mother f...ing BITCH!!!



Puss gumman..



2012-03-18 @ 20:19:14
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0