★ Djurgården i mitt hjärta, Danny Saucedo i min mutta

                                         

                           Ikväll gäller det. Vinna eller försvinna. För 2 år sedan var vi vidrigt nära  att ta guld, i år åker vi ur tror jag. Modo måste förlora mot Brynäs så det hoppas vi alla på så att Djurgården kan klättra upp. Håll tummarna- or die =P

Ringde hästkliniken förut men Linnéa började skrika som en stucken gris så jag får ringa upp sen. Tack Linnéa...

James Morrison – I Won't Let You Go  Men älska den låten??? Wunderful... Synd bara att jag förstör den när jag sjunger med ;)

Veckan har varit tuff och jag känner mig orkeslös. När Micke vaknar så åker jag till stallet ögonaböj... Vill vara där hela kvällen... Vill ut och galoppera, rensa huvudet. Men benet hans är ju som det är. Ska kolla idag hur han rör sig min lilla snuttebulle <3

Just nu har vi en sådan där härlig period när går emot oss. Jag avskyr sådana perioder när man får kämpa extra hårt med saker och ting. har inte psyke för det just nu.

Inte blir det bättre när Ursut Rufsentufs vaknar kl 04 varenda natt nu helt plötsligt! Lyckas få henne att somna om sedan vaknar båda barnen 05:45 seriöst??? Vad är det för fel på dom?? Säger bara det, Ursut+Adolf= Team. Gaaaaaaaaah.

"Your amazing, amazing.... I`m feeling great, i´m feeling awesome..."
Danny Saucedo – Amazing



Tråkigt snygg. Herregud. KOM HIT! Var är min dregelhink??? Behöver en mellan bena också....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har en skitdag idag med pissigt humör och huvudvärk men jag garvar som vanligt högt åt dina störda inlägg. Tack <3

2012-03-01 @ 13:52:10
Postat av: Sofija

Haha din toka, man kan ju lixom inte låta bli att dra på smilebanden när man läser dina inlägg:)

Dock är det ju såklart inte kul att dina kluttar vaknar tidigt eller att saker och ting går emot er!

När ska vi ses? Vavavavavavva?

Puss

2012-03-01 @ 21:58:20
Postat av: Fitri

Var det därför det var snigelspår efter dig på kyrkis idag..? ;P Voine voine..



<3

2012-03-02 @ 13:40:02
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

snigelspår? Det måste varit efter någon annan, jag åstadkom en tsunami där inne!

2012-03-02 @ 17:22:18
Postat av: Fitri

Hahaha..! O alla halka omkring som idioter i ditt slem ;D

2012-03-02 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0