★ Eufori rus <3

Vilken fantastiskt vacker dag! Jag är så lycklig att jag är ledig idag, jag får njuta av solen och mina barn.

Jag är så lycklig idag, jag är väl förstås alltid lycklig men idag är det en sådan dag när det pirrar i min mage! Jag vaknar upp och inser hur jävla lyckligt liv jag har. Jag lever min dröm, jag har allt jag önskar. En fantastisk make, magnifika barn, hus, körkort,  2 fina bilar, häst, jobb, pengar (missförstå inte, vi är inte rika, men här går det runt med pengar över till nästa lön)  Jag bläddrar i kameran och ser bara leenden ansikten. Vi är en lycklig familj och jag är så glad och tacksam för det. Vi har det bra.

Åh vilket lyckorus jag går på idag! Jag älskar dig Mikael Neiberg, tack för allt, utan dig hade jag varit en hemlös alkis =P

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE! Är det så här Eufori känns??

Wao wao wao waooooooooooooo <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sofija

Vad härligt gumman, du är så värd att få vara lycklig <3

2012-03-21 @ 13:17:51
Postat av: Linda

Härligt att höra syrran <3 Å du skulle aldrig kunnat bli alkis ida.. För du klarar inte av bakfyllan ;-)

2012-03-21 @ 19:37:00
Postat av: Emelie

Härligt med såna känslor. Det är du verkligen värd!

2012-03-22 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0