★ Huddinge sjukhus

vaknade av att Williams maskin pep. jag mår illa och skakar. jag åt ingenting på hela dagen igår. inte ens en smula. smakade lite av Williams pannkaksrester kl 22 men nu mår jag inge bra. har ont i gallan känner jag. fast den är bort opererad så gör den ändå ont. märkligt! jag mår nog såhär i kombination med slarvätandet och ångest för allt som hänt. men nu handlar det inte om mig, hur jag mår är totalt ointressant. vaknade som sagt av att Williams maskin pep. vi ligger inlagda på Huddinge sjukhus. igår så ramlade han ihop 3 ggr på 10 minuter. bestämde mig för att ringa doktorn, helst ville de skicka en ambulans men vi ville hellre spara den ambulansen till någon annan så vi åkte egen bil. nu piper maskinen igen, den är jobbig, varje gång den piper så måste jag ringa på klockan. den är kopplad på hans fot och mäter hjärtslag och puls. eller något sånt. imorgon måndag så ska han skiktröntkas. om de tror att han klarar det, de vill helst inte söva honom. vilket man kunde behöva göra med barn. vi får väl se vad de bestämmer sig för! igår när han ramlade så började han sluddra och blev så trött. tog ca 45 minuter innan han kvicknade till. jag är fruktansvärt orolig för min kille men läkarna här är superbra! känner mig trygg med vården. min syster det jag skriver hamnar i oordning och inget tycks fungera så detta inlägg blir avslutat nu. jag ger upp.andi med en påse kläder samt en mobilladdare, räddare i nöden! hon hade tom med sig deo och handKräm! nu hamnade den texten emellan också. jag har ont i magen. fy. tack till pappa som hjälpte mig och tack till linda som kom med saker! bloggar mer imorgon. ger upp detta just nu. om en halvtimme ska de koppla om hans maskin så jag får försöka massera bort gallontet och försöka slappna av lite. William hälsar i sömnen.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

:-( Lilla gubben!! Jag hoppas de hittar vad som är galet så han kan få bli frisk nu. Kramar i massor

2012-03-26 @ 06:20:55
Postat av: Fitri

Har er i tankarna idag.. Kunde inte sova inatt, låg o snurra. Tänkte på dig o Wille o hoppas att allt löser sig <3



Kram

2012-03-26 @ 09:34:33
Postat av: Emelie

Men lille Wille. Skönt att ni är i trygga händer och jag hoppas att ni får reda på vad som är på tok. Massa kramar och kärlek till er <3

2012-03-26 @ 10:56:47
Postat av: Matilda

Tänker på er.

Stor kram

2012-03-26 @ 20:21:00
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/
Postat av: Carolin, Vilhelmina, Pelle

Stackars William! Hoppas att han mår bättre snarast, och att de hittar vad det är för fel.

Stora, varma kramar till er alla!

2012-03-26 @ 20:53:40
Postat av: Beatrice

Men fy, vi sågs ju igår? Hände detta på kvällen? Stackare, hoppas han blir frisk snart! Kram på er <3

2012-03-26 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0