★ Jag är glad... Me so happy!

Idag har vi haft en riktig slöardag! Efter  förra veckans hårda arbete så var det så otroligt skönt att få lunka hemma. Samtidigt som det var tråkigt så var det ändå skönt... Funderade på att åka till Kyrkis för barnens skull, men jag var ego idag. Jag orkade inte. Istället tog jag tillvara på tiden, röjde här hemma och det bästa av allt- slumrade till i soffan medans Linnéa sov och William spelade tvspel bredvid mig. Kvalitetstid deluxe. Det lilla gör så mycket, jag tycker jag blir en gladare mamma då =)

När Micke kom hem så hade jag redan lagat middagen så han skulle slippa det, så jag åkte till Ronny!

Det var som sagt ridlektion idag, red för bästa instruktören Lisa och fasen vad bra det gick när vi lossnade båda två! Jag är så GLAD. Jag har så dåligt självförtroende på hästryggen så detta ridpass satt som en smäck!

Mycket riktigt så småskuttade han lite när jag kom åt honom, fast mest så backade han och var löjlig =)

Jag kommer nog inte komma ur sängen imorgon för jag har REDAN fått träningsvärk. I varenda muskel tror jag. Jag trodde jag skulle åsamka en svett tsunami i ridhuset så stackars Lisa skulle drunkna och Lollan Ronny simma men det var lugnt på den fronten, men musklerna har fått jobba jajjemen!

Jag är så GLAAAD *kvitter kvitter*

Har deklarerat idag, jag får tillbaka över 2700:- Jo man tackar!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Livet är hårt som mamma, trött redan. *gäsp* God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0