★ Jordgubbs semester



Lunchrast är verkligen fantastiskt... Som jag njuter då, av tystnaden, stillheten... Igår unnade jag mig ett gäng jordgubbar på rasten. Mmmm.... Säkert asgiftiga och genmanipulerade men ack så gott.

Jag måste faktiskt säga att det är fantastiskt att jobba. Det blir så tradigt att gå hemma, när jag kommer till jobbet så liksom andas jag ut. Den värsta skitarbetsuppgiften är rena semestern för mig =P

Den 25 Mars ska jag stå och sälja på barnbasar i Vagnhärad... Trosa Församling anordnar och det kostar 50 kr bordet. Pengarna går oavkortat till församlingens hjälpkassa eller vad det nu var ;)

Boka bord du med eller kom och fynda =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Sofija

Åh vad gott med jordgubbar!

2012-03-10 @ 16:08:56
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0