★ lådkryp



Liiiinnnneeeeéeaaaaa....

Dagen idag har varit seg... Det har varit sådär mycket igen... *puh* Jag längtade till jobbet där ett tag =P

Har tagit extra pass på lördag. Och på Måndag, Tisdag, Onsdag så ska jag jobba i Nyköping. Gud vad skoj! Så jäkla trevliga tjejer där, en helt annan energi och team än "min" butik... Tor jag kommer ha sjukt trevligt =)

Någon som vet någon alternativ parkering än den vanliga? Kan bli lite dyrt att stå där i 3 dagar ;)

Imorgon är det jobb i den gamla vanliga butiken... Dagarna rullar på om man säger så...


Kommentarer
Postat av: Sofija

Har Linnea börjat på dagis eller är Micke hemma med henne?

Vad roligt för dig att få lite miljöombyte, äta ifred och få vara social med vuxna människor:)

2012-03-07 @ 23:53:00
Postat av: Ida

Nej hon går inte på dagis, vi har barnvakt när jag jobbar :-)

2012-03-08 @ 05:31:15
Postat av: Sofija

Gud vad skönt att kunna lösa det så:)

2012-03-11 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0