★ magnetröntgen

okej. okej. okej. andas. om det är möjligt att krypa ur sitt egna skinn så gör jag det snart. svaren från eeg undersökningen har kommit. min son har förändringar i hjärnan. han ska magnetröntgas akut och jag har gått igenom ett häfte med honom så han är förberedd. men han ska ligga i den där tuben alldeles själv i 45 minuter. tänk positivt, han klarar det? väl? jag är så rädd för var fotona kommer att visa. är det en tumör så dör jag. jag får panik av mina känslor. sitter här i sängen med min älskade son och jag vill bara gråta i massor. det bränner i mina ögon mat så förjävligt och jag kan inte läsa mina sms som jag får av er för då bryter jag ihop totalt. jag vill gå ut på promenad . andas. gråta. andas. luftas. andas. skaka av mig och få lite solenergi. har suttit på rummet sedan i söndags . vad är det för väder ute? det är skit samma . det jag vill få sagt egentligen är väl att jag har enorma panik känslor just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

All styrka till dig Ida!

Tänker på er..



Kramar

2012-03-27 @ 14:00:49
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Anna

Hej Ida!

Halkade in på din blogg av en slump för ett tag sen. Känner dej inte men känner igen din son från dagis då jag har en dotter som går där, dock inte på samma avd!

Håller tummarna hårt för att det inte är nåt allvarligt dom hittat på EEG!

Kram från en annan förälder

2012-03-27 @ 14:03:43
Postat av: Matilda

Åh du härliga tjej!!! Styrkekramar till dig o till fina wille!Tänker på er...

2012-03-27 @ 14:20:41
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/
Postat av: Sofija

All kärlek till er! Det kommer att gå bra. Krama Wille-Värsting ifrån oss och säg till om jag kan göra något! Puss

2012-03-27 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0