★ Sämsta mascaran



William red Lollan i söndags. Så duktig så! =) Rider alldeles själv <3
Ville sätta in kort kort på när jag rider Lollan in action också men jag ser ut som ett jäkla mongo så jag skippar det fan. Mitt ansikte ser förvridet ut på varenda kort! Mer än vanligt då vill säga... Lollan var skitsnygg och det visste han om också <3

Har jobbat i Nyköping nu i 3 dagar samt att jag mått lite halvkasst så bloggen har uteblvit då jag gått och lagt mig direkt efter att jag nattat William kl 20. Min mage har varit heljobbig, min magkatarr har varit värre än värst och tarmarna helt ur balans men jag har kämpat på ändå och nu är arbetsdagarna gjorda =) Nu är jag ledig 2 dagar sen jobbar jag helgen i Södertälje.

Vill helst åka ut och rida imorgon innan Micke åker och jobbar men jag mitt as- fick med mig jobbnycklarna hem så jag måste åka till Nyköping och lämna dom... Passar på att handla mat då också, och springer in på Karlssons och köper sporrar. Jag har en otrolig stall längtan!!! Får väl åka ut med barnen men då blir det ju ingen ridning =( Buuuhuuuuuuu! Funderar på att annonsera om en barnvakt... Kanske finns det någon som vill passa barnen ett par timmar då och då för en slant?

Jag har inte nattat William än, så jag ska väl ta och göra det... 

                                                   

Varning för den här. Totalt jäkla värdelös! Stor och klumpig och du kan pensla på i en kvart utan att det syns. Tummen ner big time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0