★ Isotopen Ursut

Jag hann allt jag ville idag! =) Började dagen med att rida i solsken 12 grader varmt!! Fantastiskt väder var det imorse, kavlade upp ärmarna på tröjan och blev svettig av ridningen, lite varmt med underställ =P

Gick inte ens hälften så bra att rida idag som sist men men... Vi kämpade på båda två!
Har köpt sporrar nu så det ska bli spännande att se hur det går för oss då.

Åkte till Nyköping och lämnade nycklarna och handlade på Willys...





Dessa fantastiska leggings köpte jag till Linnéa idag! Antingen älskar man dom, eller så hatar man dom. Och jag ÄLSKAR dom!




Står Ida skrivet all over! Köpta på Kappahl 99:-



Fick detta halsband av min kära make idag <3

Isotopen Ursut sover, William kollar på Johnny Test


Jag har precis skurat. som vanligt varje kväll. Galet vad smutsigt det blir om dagarna! Kladdigt och smuligt och bläigt.

Om jag inte lyckas få tag i barnvakt så jag kan jobba imorgon så åker jag och barnen först till Kyrkis sen till min gulliga farmor <3


Kommentarer
Postat av: Sofija

Mirabelle har en sån tröja, skit fin! Älskar färgerna:)

2012-03-15 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0