★ Jordgubbs te

Dagen har gått i mysets tecken... Medans Linnéa sov så städade jag sen myste jag med William, innan jag vilade lite i soffan.

Till middag blev det thaimat och till efterrätt blev det en kladdkaka som jag bakade med barnen. Men jag åt inget för jag var för mätt =)

Linnéa har ätit som vanligt och bajsat normalt, sovit som hon brukar. Lite pipig och gnällig och gosig imorse men annars så märks det inget konstigt. Vet inte vad spyan berodde på? Men vi tvättar händerna ofta, sväljer vitpeppar och vädrar. Hon har fått lätt mat idag, som tex rostat bröd, kokt fisk med potatis och kokta morötter, ris med kyckling osv. "Magsjukemat".

Vi har varit ute en timme, Linnéa åkte vagn!! Blir lika chockad varje gång det händer att hon sitter kvar. Vi slängde sortering och gick till lekparken, William och Ursut åker rutschkana som dårar. hihi

Jag undrar om jag ska göra mig en kopp te kanske... Lite småsugen på en  stor kopp jordgubbste. 

Summa summarum, summan av kardemumman är en skön slappardag *gäääsp* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0