★ Shopping



Denna har jag fått av Micke idag! En sport BH från Pierre Robert. Ska bli otroligt skönt att ha när jag rider, så slipper jag fladderpattar!





Vi åkte och handlade på Willys idag så då passade jag på att smita in på Granngården för att köpa ridvantar. Ville ha något av kvalité och inget syntet som spricker efter 1 dag. Så jag kostade på mig ett par riktigt fina lädervantar med supergrepp, precis vad jag behöver! 359:- kostade dom, men jag hade presentkort på 150:- så det blev inte så dyrt ändå =)




När vi kom hem så packade vi ur varorna sen gick vi till lekparken. Det var fantastiskt i kvällssolen och inte kallt alls... William stannade kvar i lekparken och fick då en kompis, han var så GLAD över det! De utbytte adressnummer (vi bor på samma område) så de ska leka ihop igen. Jag är så glad för hans skull, en egen kompis som han kan gå över till, fantastiskt!!!



Brorsan tar syrran på en tur!




Imorse så åkte vi till stallet... Det är min medryttares dag idag men vädret var så härligt så vi tog en sväng ut... Hjälpte Lillis i stallet, pussade på Boll, gav han morot, satt mot ridhusväggen och solade... Jagade Linnéa osv osv. Det var verkligen nice... Bästa förmiddagen helt klart! Såg en fjäril och fick med en fluga i bilen = VÅR. mmmmmmm




Nybadad lådsittare

Jag är sjukt ridsugen... imorgon!! Tjohoo!!

Kommentarer
Postat av: Micke

hoppas att patthållaren var bra.

2012-03-22 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0