★ Utegalopp


William tog kort på Linnéa idag med sin kamera, de blev så fina tycker jag =)






Vi har varit ute nästan hela dagen idag. Så otroligt varmt och skönt! Barnen har lekt som blådårar ute och har haft jätte kul! Jag tog fram Williams gamla rutchkana som Ursut aldrig fick nog av. Hon åker helt själv! När jag var ute och red så ringde dock Micke och berättade att hon ramlat från kanan och slagit huvudet i betongen så hon fick en overkligt stor bula, men ah... Vad säger man? Många fler bulor blir det väl. Hon har ju ingen respekt för saker och ting så det enda sättet för henne att lära sig på blir väl att erfara olyckorna? Att hon ännu har skelettet i behåll är för mig en gåta. *peppar peppar*



Hon har olika strumpor jag vet =P







Det krävs koncentration att gräva i sanden =) =) =)

Jag har inte ridit sedan lektionen i måndags för min medryttare har haft honom men idag så red jag ut i solen! Jackan åkte av, knöt den runt midjan a´la 80-tal. Eller typ 1993. Haha woooow.

Har haft mysig träningsvärk från i måndags, tillochmed i axlarna... När jag hoppade upp idag så kändes allt bra men det krävdes bara en galopp så sa det PANG i mina ljumskar. Jag kom knappt ur bilen hemma, jag undrade i stallet hur fan jag kunde få sådan förjävlig tränsingsvärk av en galopp sträcka?? Men det gör för ont för att vara träningsvärk och nu känner jag igen det... Foglossningshelvetet!!!!! Kom knappt upp för trappen till duschen. Åå så jobbigt, jag som ska jobba nu ett par dagar. Stackars mig =´( *snyft*

Har börjat ge min Ronny lite havre och nu är det krut i gubben vill jag lova =D Jätte roligt, segheten är som bortblåst! Han kan ju GÅ... Coolt. ;)

Nä hörrni.... fy fan. Ett kilo värktabletter och upp i säng! Imorgon vankas arbete.

Tjoflöjt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0