★ Fontänspyor uti det gröna

Idag har jag jobbat i Nyköping. Micke bestämde igår med svärmor att han skulle vara hos henne med barnen idag med tanke på hur sjuk William var igår, så han skulle få bättre tillsyn. Jag skulle ha jobbat igår ju men William var ju så sjuk. Det blev väl lite suck och stön och liv i luckan på jobbet så jag kände mig verkligen tvungen att jobba idag då jag själv var den inringda...

När jag kom hem till svärmor så låg Micke i soffan och mådde pissdåligt. Försökte få ur honom vilken typ av "dålighet" det var, men han visste inte...? Han såg helt slut ut. Han började rapa och hosta och jag sa till de andra att han kommer spy... Jag packade ihop allting för jag ville bara köra hem honom! Han tog på sig kläderna sen sprang han ut och spydde ner 10.000 kvm gräsmatta. Fontän spya.com.AB.nu.se.dk.no and so on.

Stackars stackars min make <3 Jag tycker så otroligt synd om honom! När vi kom hem så skickade jag upp honom i duschen sen bums i säng! Med en spyhink...

William valde att stanna kvar hos farmor (fullt förståligt) så Micke ligger isolerad i Willes rum. Har bäddat rent våran säng och han får inte sova i den på ett par dagar =P Han får sova i isoleringscellen!! Jag och William ska ha tokmys och sova ihop =) Bara inte han börjar spy också... Finns ju inga garantier för något! Jag själv tog en shot 50% Mintuu nyss. Det var INTE gott. Drack det endast för att jag inbillar mig att det ska ta död på bacilusker.

Min supersnälla storasyster Janet tar Linnéa imorgon ett par timmar när jag står och säljer lite barnsaker på barnbasaren. TACK syster yster! OM, OM jag inte blir sjuk inatt?? Huuuuu snälla rara änglar, strö lite friskhets glitter över mig. Tack!

Oron över William går inte över, mina tankar far iväg på alla möjliga sjukdomar och jag är ju som jag är också. Går med en orosknut i magen =(  Jag saknar honom så mycket, vill ha honom hos mig! Försökte med all möjlig övertalning att följa med hem men han ville vara med farmor och farfar... William, du är mitt allt, om någonting allvarligt händer dig så vet jag inte vad jag tar mig till. Usch vad rädd jag är =( Ser framför mig, gång på gång, hur han faller i mina armar och blodet rinner ut från ena näsborren.

Som avslutning så vill jag tacka bästa Anna som tittade till min häst idag när jag inte fick en minut över att åka ut! Det har varit en fullspäckad dag och tack för att det finns goa stallvänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0