★ Hemma för en stund....

Det blev ingen magnetröntgen (MR) idag. De försökte förgäves få in William på en ledig tid men de lyckades inte. På Fredag så ska vi tillbaka, kl 08 ska vi vara där. Han ska sövas och läggas i MR. De ska leta efter tumörer och "andra allvarliga sjukdomar" som doktorn sa... Eventuellt så kan ha ha en godartad barn-epilepsi. Men de vet inte än. Hellre det än tumör, om man måste välja??

EEG visade slö hjärnkapacitet och att han har haft kramper i hjärnan. Jag glömde telefonen så jag kunde inte ta kort men det ser ut såhär:

                                

                                              (Bild taget från google)



                      

Lilla tröttfisen. Igår var det en tröttdag. Såhär låg han och kollade på tecknat. Helt slut! Vi höll handen när han var uppe och gick och kissade endast 1 gång.

                      

                                 Som han skrattade åt dessa tokar! Ojojoj <3

                       

Vilket fantastiskt jobb de gör. Lyser upp vardagen för många barn, jag är så glad att de finns för barnen...

                      

                                                              Snygg kärra

                        

Snyggo-barnläkaren Magnus kollar till William. Ingen bra bild på snyggot men LIVE så är han finemang =P

                         

                         

                            Idag har det varit en pigg dag så han har tillochmed lekt =)

                          

                                                          Lite kvällsmacka i sängen...

                          

                                              Min fantastiska utsikt...hrrm...

Williams kort:

                           

                           

                  Han tog kort på min rumpa utan att jag visste och skickade till Micke! hahaha

                             

                            

Jag råkade slumra till en stund och då passar busungen på att fota mig och skicka till svärmor! haha unge =P

Nu ska vi vara hemma och ladda till på fredag... Min son ska sövas. Herregud. Vattenfast maskara.

Hade litet infomöte med narkosläkaren idag, han "varnade" för att hela förloppet och sa att det kommer bli känslostarkt. Så kallar han narkosen för "en kontrollerad förgiftning" Ja, jo, det känns ju verkligen jätte bra! Eller inte... Vår lilla William ska ligga alldeles nedsövd och förgiftad i MR maskinen, alldeles ensam. Ingen som håller hans lilla hand. Läkaren tyckte att vi kunde gå och dricka kaffe under tiden. Fast. Nej. Jag lär ju ligga som en våt fläck i korridoren. Och dessutom är kaffe äckligt. Det här känns inge vidare och jag vet varken ut eller in. Jag mår illa och har knut i magen. Är fasligt rädd för var MR fotona kommer att visa. Hjärntumör... Ingen hjärntumör? Tänk om de hittar något superallvarligt???

Nej fy fan säger jag bara. Min oskyldiga fantastiskt underbara son ska inte behöva genomgå detta...

                                 <3 JAG ÄLSKAR DIG EMIL WILLIAM MIKAEL NEIBERG <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på å vila upp er ordentligt ! Vet att det är svårt ! Förstår att tankarna skenar i väg ! Jag kan inte förstå era känslor! Du vet gumman att jag finns för er 24/7! Älskar er alla <3 puss fam Nyberg !

2012-03-27 @ 22:19:50
Postat av: Fitri

Men ååh.. Finaste Willeman <3 Vad kan det vara för fel på min lilla blivande..? Är så ledsen att ni får gå igenom detta.. Hoppas innerligt att allt visar sig vara positivt o felfritt!

Isf ska vi verkligen fira med att shotta handsprit o ringa på klockan efter snyggo-Magnus ;P



Åh lilla William.. Då ska jag verkligen ha picknick med dig o äta massa bananer på den där stubben, som vi har pratat om <3



2012-03-27 @ 23:46:29
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sara

Men hua, usch va tråkigt att läsa att lille Wille är så sjuk. =( Hoppas och ber för att allt ska gå bra och att de inte är något super allvarligt som parveln drabbats av.. =( Usch ja känner med er <3 Va rädd om er och glöm inte bort att andras Ida! Styrkekramar

2012-03-28 @ 11:47:32
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/
Postat av: Carolin, Pelle, Vilhelmina

Håller alla tummar och tår att det blir ett så positivt resultat som möjligt på fredag för fina William!

Vet inte vad vi skulle kunna göra, men hör av er om vi kan göra något för er.

Många stora kramar till er!

2012-03-28 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0