★ god natt

Sminket är avtvättat och magen kurrar efter något smaskigt! Men jag ligger i sängen och ska sova. Men konstigt nog känner jag mig pigg! Jag har varit ute ikväll och "dansat". Fast det där med att dansa har jag slutat med för länge sen. Vet inte hur man gör längre! Ingen vill se en tjockis skaka arsle ändå. Men jag har haft kul :-) var bland annat ute med min syster, sist vi var ute var för 7 eller 8 år sen! Oj vad länge sen :O hjälp! Tog taxi hem, kostade 211 kr, inte så farligt tycker jag :-) när jag kom hem så tittade jag till mina barn (jag är inte full) och William låg och fnissade i sömnen! Så himla gulligt <3 Linnea låg och snarkade med sitt berömda rufs. Hihi. Nu ska krypa in till micke och lägga mig tätt intill honom, som jag gjort hela veckan, måste passa på för nu börjar han jobba natt igen! Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: micke

Det var du värld gumman. Märkte inte att du kom hem. Hoppas ni hade trevligt. Hoppas det inte blir för tung natt nu.

Sov gott i natt min skatt. Älskar dig.

2012-05-20 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0