★ lång dag

Jag skulle bloggat från datorn och lagt in bilder men stängde av den när jag kom på det! Så nu ligger jag här i sängen och drar ett litet sammandrag från dagen. Den började kl 8:15 när Linnea vaknade, jo man tackar att du sov så länge! Mer av den varan tack ;-) vi åt frukost ute på altanen och hon satt på egen stol. Hihi. Sjukt söt var hon när hon satt där och åt macka med frukt och blåbärsoppa. Försöker variera frukosten lite. Efter det så åkte vi till svärmor då William sov kvar där efter cirkusen. Han lämnade sitt lilla morgonkiss i burken så duktigt sen bar det iväg till Nyköpings sjukhus för avlämning. Jag körde gamla vägen för Jag tycker motorvägen dit suger stjärt! Barnen var jätte duktiga hela tiden. Sen åkte vi till trosa och åt lunch på kolgrillen! Sjukt mysigt var det. Efter lunchen så fick barnen leka i spindelparken. Gud vad kul dom hade! Efter trekvarts busande så begav vi oss till vårdcentralen för Jag hade möte med dietisten. Men herregud vad Linnea var trött vid detta laget. Hjälp. Hon pep och var ÖVERALLT ! Hon ritade på bordet med tuschpenna, tände och släckte lampan HELA tiden. Pep. Röjde bland sköterskans alla saker och slängde runt. Hon var tornado där inne och William satt still på sin stol och sa upprepade gånger " jag har tråkigt " det var ett svettigt besök och jag skämdes faktiskt . Men vad ska man göra? Kaos. Jag åkte ut till min häst efter alla ärenden. Tog in hästarna och låg i gräset med Ulla och snackade massa s kit. Skrattade massor ! Sedan red jag ut med Jennie på en 2 timmars lång härlig uteritt som innehöll det mesta. Skog, sgröna ängar, galopp sträckor . Massor av galopp! Solen värmde gott och jag red i linne. Var i stallet i 5 timmar och jag njöt av varje sekund! Min dag har varit kanon och nu är klockan massor! Dags att sova. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: micke

Du är sjukt duktig Ida. Vad hette sjukdomen?

2012-05-23 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0