★ lite gnäll såhär på kvällskvisten

Något är så skumt med mig. Jag är så JÄTTE trött hela tiden. Jag fryser mycket men blir svettig av att göra något. Blev tillochmed svettig av att borsta min häst idag! Magen är extremt uppblåst och fruktansvärt pruttig. Jag har även huvudvärk 24/7. Naglarna är mjuka och går av på löpande band. Kan jag ha brist på något som får mig att må såhär? Vad ska jag göra? En doktor kan ju inte göra så mycket. Jag är så trött att jag har sovit middag i 2 timmar idag. Kl är bara 21 och jag ligger redan i sängen! Ska sova, är så trött! Herregud för att ha det såhär...

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis som här!!!!!!!!!!!!

Exakt lika... sak till läkaren 30 maj...3 veckor efter jag ringde... man blir ju helt sjukt trött på att vara trött o inte orka...o de där med svettningar o frysningar...shit...som att kroppen inte hänger med att reglera värmen.

2012-05-16 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0