★ lite vardagstips



Att rekommendera!! Hårolja från Schwartzkopf, finns att köpa i matbutiken. Schwartzkopf betyder förövrigt Svartskalle på svenska. Om jag skulle döpa något till samma så skulle jag vara tokrasse... jaja.



Denna rekommenderar jag som sminkborttagning. Inget som svider eller torkar ur! Billigt och räcker sjukt länge i jämförelse med alla dyra makeup remover...

I förmiddags innan jag åkte till jobbet så ramlade William igen... Rätt upp och ner, bara faller ihop. Han är lite slö men mår bra. Imorgon ska vi ringa Huddinge, så skriver de in det i Journalen. Den 22 Maj ska vi träffa barnneurologen, finally!!! Vi har väntat så länge ju... Tycker jag iaf, som vill att allt ska ske på en gång =P

Våran fina mini tjej har namnsdag idag!! Grattis Linnéa på din lilla dag <3 <3 <3
Det har vi firat med grillad entricote! Mmmmm det var gott! Allting var färdigt när jag kom hem efter jobbet så det var bara att sätta sig vid ett dukat bord =) Min karl är den bästa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0