★ Ännu en fantastisk dag =) =) =)

Vilken fantastisk dag det har varit idag =) Linnéa vaknade kl 9 =D WOHOO!! William vaknade tidigare men han låg bredvid mig och spelade på min telefon.

Förmiddagen spenderades med Janet och Anna i Trosa. Vi åt lunch på Punshkällaren, i solen vid ån. Asmysigt!! 

På eftermiddagen så har vi varit på gårdsfest på dagis! Det var rock´n roll tema:

 

Grymt cool snubbe! Vältatuerad rock grabb <3

Det var supermys på gårdsfesten, den sista av dom då William början 0:an till hösten =) hihihihi tänk vad stor han har blivit, som ska börja i "skolan". Om inte annat så förflyttas han till den stora skolan och ska äta lunch i matsal =P hhihihihii

På gårdsfesten så fanns det poliser och brandmän med sina coola fordon. William var jätte impad av att få sitta i en riktig polisbil, det där med poliser tycker han är coolt. Förutom en polisbil och brandbil så fanns det även 2 st grävskopor, William som åker traktor väldigt ofta tyckte ändå att det var coolt i en grävmaskin =) Vad är det med killar och fordon?? Jag förstår då inte vad som är så häftigt?? haha



För er hästmänniskor så rekommenderar jag denna spray! Perfekt att spruta lite i en handduk och torka av tränset efter att man ridit. Går jätte fort och lädret håller sig mjukt och smidigt!

Micke och jag har städat på kvällskvisten så nu är det beboligt igen. Hur ofta städar du hemma hos dig? Här hemma måste vi städa galet mycket, jag fattar inte?? Snart dags att hänga tvätten, jippi.

Imorgon är vi sugna på att åka in till Stockholm. In till RIKTIGA stockholm... har ju typ aldrig varit där så det vore på tiden!! Shoppa massor och se vår huvudstad =P Men helt ärligt... orkar jag inte ta med barnen så vi åker väl till Nyköping istället. Det får gå det med =) Jag och Micke är sugna på att bo på hotell! Någon som vill vara barnvakt??? =D =D Hade varit perfekt att bo på hotell i stockholm och gå på shoppingtur. Men vi får planera in det lite bättre och hinna fixa barnvakt =)

Nu ska jag nog äta en knäckemacka, känner mig lite sugen på något.

Tjoflöjt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag och Janet kan vara barnvakt :)

2012-05-24 @ 21:41:09
URL: http://enlitenannna.blogg.se/
Postat av: Tarja Malmström

Du vet var min brevlåda bor...Men jag får ju inga brev:-)

2012-05-24 @ 22:12:39
Postat av: svar

vad gulliga ni är <3 då är det på tiden att du får brev mamma! håll utkik ;-)

2012-05-24 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0