★ Uttryckslös vinnare













Vilken fantastisk dag vi har haft idag! Strålande väder med härlig värme! Vi fyllde den lilla poolen och barnen badade galet mycket! Linnéa hann bajsa i den också... Så det var bara att tömma och fylla om =P William ligger och badar när det flyter världens största bajskorv där i "kolla mamma, Linnéa har bajsat!" Och Linnéa står och upprepar "bajs bajs bajs bajs baajs baaaajs"
Wille fortsätter att bada och jag får ropa till honom att gå upp ur badet!!
"Varför då??"
"Jaa, för att de flyter bajs däri??"
hahahahaha uuuuh. Vad säger man? Ungar <3 <3 <3

Har bakat rabarberpaj här på kvällskvisten, samt kokat kräm. Mmmm.... Nami nami. Har rabarber kvar, undrar om min far vill ha? Skalat och uppskuret. Ringde dig far men fick inget svar. Det rimmade, miihihihihi.

Red ut på Boll ikväll, hittade en ny runda, asmysig! Galopperade på en äng och red i skogen. Riktigt nice!

Igår var vi på 25 års fest hos Sofija och Jocke. Riktigt lyckad kväll med så mycket skratt!! Hennes sambo, Jocke, är den roligaste människan jag vet. Jag älskar den karln!! He´s the best!!!

Sov till 11 idag, såååååå skönt! Men, jag känner mig inte så trött nu =P Men ska ändå krypa ner, kan inte sitta uppe och uggla, måste ju upp tidigt med mina fina älsklings barn imorgon <3 Jag älskar er så mycket mina små minikluttar <3 <3 <3



Förresten, vad roligt att Loreen vann så stort! Jag trodde inte det då Sverige säger varje år att "vi" ska vinna... Men men tji fick jag! Väldigt roligt. Men säger som Fitri, Loreen är så uttryckslös?? En annan skulle väl gråtit, gormat, tjutit och gjort ett glädjeskutt med prutt A´la Skalle Per från Ronja Rövardotter.



Men alla uttrycker vi oss olika... Hon är bara, tom på det.

Kommentarer
Postat av: Sofija

Tack för att ni kom <3

2012-05-28 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0