★ Lite av varje

Comfort


För er som gillar sköljmedel med mycket/stark doft så är denna ett måste!! Jag är sköljmedelstokig och har 10 flaskor hemma och just nu är denna favoriten! Hela huset doftar ljuvligt... mmmmmm....

Vi har varit i Nyköping idag, storhandlat mat och så köpte jag nya ridbyxor!

På kvällskvisten så har jag och barnen varit hemma hos Cammen och käkat Thaipuff. Mumsfillismaskens! Så jäkla gott.

I måndags var jag hemma hos Marie och babblade lite gojja. Hon fick Linnés gamla kläder som Saga kan gegga ner. Vi måste rensa ur garaget och att börja med Linnéas kläder är en bra början. Det ligger ju kartongvis med kläder som bara ligger. Så otroligt onödigt!!

Micke jobbar eftermiddag och det är så segt tycker jag, då är det kul att ta små tripper på eftermiddagen. Vi skulle åkt till min farmor idag då hon fyller år men vi hann aldrig med det! Men imorgon så hoppas jag på uppehåll så jag kan plocka de sedvanliga Gullvivorna till henne. Det har vi gjort ända sedan vi var små, största möjliga bukett =)



Så otroligt mysig blomma tycker jag! Varje vår förr när jag hade LolliBoll så tvättade jag honom, flätade hans svans och trädde in gullvivor i den. Sen tog jag en härlig uteritt barbacka i vårsolen. Nu har vi haft ett uppehåll på 6 år men nu när han är hemma igen så måste jag ju ta till vara på traditionen! Så en bukett till stallet stundar samt en härlig schamponering! Bilder utlovas =P

Jahapp, Linnéa sover och snart ska jag natta William. Ska bara vänta på att Jocke ska komma förbi. Det är en kille som jag är otrogen med, ska bli trevligt!! Nä, skämt åsido, han ska lämna en barnvagn som de lånat...

Ikväll är det Grey´s!!!!



Sjukt bra serie! Desperete Housewives är ju så urtråkigt nuförtiden att jag förstår att de lägger ner... Men Greys håller kvalituttan alldeles superb <3

Något som ni bara MÅSTE se är ju Ghost Adventures med Zak Bagans. Flrutom att han är så grymt het *dreglar* så är det sjukt spännande när de jagar spöken...



Visas på TV4 Fakta varje Fredag kl 21. Jag önskar att det visas varje dag. SÅ bra är det!!


Kommentarer
Postat av: Sofija

"Det är en kille som jag är otrogen med, ska bli trevligt!!" Hahaha, tokmaja:)

2012-05-10 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0