★ tjingeling

Kan fortfarande inte få bluetooth att fungera, Micke skulle visa mig igår men jag orkade inte vara intresserad just då, så jag får lära mig sen när han har vaknat istället =)
 
Jag är jätte super duper ridsugen!! Vill galoppera på stora ängen, sträcka ut honom ordentligt och få upp flåset. Men vi får se om jag får tiden att räcka till idag, hoppas =)
 
Linnéa ligger i sin säng och snarkar nu, William ligger i soffan och kollar på Johnny Test. Micke sover och Kocki med... Jag funderar på om jag ska kura ner mig i soffan och mysa lite med min gulliga son... Det låter väl som en bra idé?
 
Wille vill sälja sitt Nintendo DS med många tillhörande spel. Någon intresserad? Han är sugen på 3DS. Fan nu blev jag sugen på att spela Super Mario Bros! Japp, så får det bli! Burrar ner mig i soffan och spelar på han DS. Tjohooo!!

Kommentarer
Postat av: micke

Gud vad mysigt. Får vissa sedan. Inte så svårt....

2012-09-12 @ 18:57:57
Postat av: Sofija

Hur mycket ska ni ha för det?

2012-09-14 @ 23:15:40
Postat av: Anonym

Då kan jag köpa tillbaka spelen han fick i födelsedags present å ge dom till kim/ Linda

2012-09-14 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0