★ herregud

jag har inte bloggat på 6 år...när man går igenom gamla inlägg så blir jag väldigt nostalgisk. hänförd över gamla bilder på barnen och deras utveckling. Stor skämskudde över vissa inlägg och mitt sätt att tänka och agera på "den tiden" . otroligt mycket har hänt sedan mitt sista inlägg år 2012. Anledningen till att det blev mitt sista inlägg var för att jag kröp in i mitt skal och gömde mig från världen. sa upp bekantskapen med vänner, betedde mig illa mot många och avskydde liv och arbete. kan stolt säga att jag idag är en helt komplett ny människa. efter kollapsen 2014 har jag programmerat om min hjärna totalt. frågan är... ska man börja blogga igen? för sin egen skull? skulle någon vilja läsa? fast spelar det egentligen någon roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0