★ man ska inte tala illa om de döda

 
men snälla säg mig lilla Ingvar hur du tänkte med mitt kök egentligen? för typ 10 år sen så köpte vi ett kök av dig... för 52.000 kr. Av alla företag som finns så valde vi IKEA. Av den enkla anledningen att "det blir ju lätt och smidigt att byta sen om något skulle gå sönder" för på IKEA finns allt. Även om det är utgånget så finns något nytt istället...
 
TJI FICK VI.
 
Luckorna börjar bli slitna så vi gick in på ikea för att beställa nya lådfronter. Lidingö som vi har är utgånget ur sortimentet, helt okej för mig! Så kollar på andra snygga modeller och vi hittar en enkel som passar i detta sketna radhus. Jaha. men åh. så trevligt. dom har gjort om ALLA mått. Så alla stommar vi har är bara att riva om vi ska nya luckor.
 
Vi ringde IKEA för vi tänkte. att. vi måste vara dumma i huvudet. Men han bekräftade bara. Så det visade sig att det är ni som är dumma i huvudet.
 
Hur tänkte du Ingvar? Jag tycker du är en skithög. Du skrattar från graven när vi måste beställa ett helt jävla nytt kök IGEN. 
 
Glöm att det blir från IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0