★ skräckslagen

det är lite lätt kyligt ute. sovrummet Likaså. jag har fått hicka och med min ryggvärk är det mindre skönt att hicka. varför hickar man ens? finns väl ingen som kan förklara vad en hickning beror på? vet du?
 
Linnéa skrämde mig inatt. jag vaknade av en liten skugga som stod och stirrade på mig. jag blev på något märkligt vis alldeles skräckslagen och fick bara fram "hjälp! hjälp- hjälp!" Linnéa  undrade varför?? "vad är det mamma??" då typ vaknade jag fullt ut och ba "åh det är du...puh"  så svårt att förklara vad som hände men stel av skräck blev jag! 😂😂😂
 
för att han är bäst ❤
 
nu ska jag och min hicka försöka sova. om jag inte fryser ihjäl inatt så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0